Inspiration

torsdag den 22. november 2012

En del af mig

Jeg ved at det ikke er et specielt inspirerende indlæg og nogen vil nok mente at det er et ligegyldig at hører om eller se. Men synes nu alligevel at i lige skal have nogle billeder af de to små tossede hunde, som bare er helt fantastiske. min kæreste og eg har lige haft dem på ferie, da min kærestes forældre var ude at rejse, den lille brune Chihuahua er min kærestes (forklaring http://bynkj.blogspot.dk/2012/11/weekenden.html her).. Vi må have to husdyr i lejligheden, så efter januar hvor jeg ikke arbejder så meget, vil jeg spare op til en langhåret Chihuahua eller pomeranian :-) hvad med jer, har i nogle forslag til en hund, som er lille i racen og ikke bliver så stor?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogloving

Follow on Bloglovin

Blog-arkiv